Heb je een vraag? We zijn er voor je.
Home » Klantenservice
Klantenservice
Heb je een vraag of kom je ergens niet uit?
Bij iMist gaan we voor 100% volle klanttevredenheid. We zijn je graag van dienst om al je vragen te beantwoorden. Via deze pagina vind je informatie over iMist en over hoe het online winkelen werkt. Heb je een andere vraag, neem dan gerust contact op via info@i-mist.nl of via het ‘Stel hier je vraag’ formulier.
Stel hier je vraag
Alles wat je moet weten over bestellen, betalen en retourneren
- Als u de gewenste artikelen heeft verzameld, gaat u naar de winkelmand. Indien u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze hier verzilveren. Daarna krijgt u een overzicht van uw bestelling.
- Hierna gaat u door naar afrekenen om uw bestelling af te ronden. Hier voert u uw persoonlijke gegevens in en kunt u eventueel kiezen voor een alternatief bezorg- of factuuradres.
- U ontvangt per e-mail een orderbevestiging van uw bestelling. Het is daarom erg belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft.
- Twijfelt u welk product het beste bij u past of heeft u nog specifieke vragen, dan staat het adviesteam van iMist tot uw beschikking per e-mail via info@i-mist.nl
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, op deze manier is er altijd een betaling mogelijk die bij u past.
- U kunt bij ons veilig betalen, iMist is SSL gecertificeerd en voldoet aan de strengste beveiliging en validatie-eisen. U kunt dit controleren in uw adresbalk waar een groen slot te zien is. Zolang het groene slot in beeld is, kunt u er zeker van zijn dat u op onze site bent en zaken doet met ons en niet met een fraudeur. Deze certificering zorgt er tevens voor dat alle gegevens die verzonden worden over het internet versleuteld zijn. Door deze certificering is het nog veiliger om aankopen te doen via onze website.
iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.
Paypal
Het netwerk van PayPal is op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards gebouwd en vormt zo een wereldwijd betaalsysteem. Om te betalen is alleen een e-mailadres en een account bij PayPal nodig. Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Na ontvangst en controle van de retourzending wordt er restitutie verzorgd. Er wordt alleen overgegaan tot restitutie als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Het artikel dient uiteraard in nieuwstaat te verkeren en de verpakking moet onbeschadigd en ongeopend zijn. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.
Wij verzorgen restitutie binnen 14 dagen mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Hoe retourneren?
Stuur de bestelling retour in de originele verpakking naar:
PE Shop
Baniersweg 41
7603 NA Almelo
Bij iMist gaan we voor een volle 100% klanttevredenheid. Wij gaan er dan ook van uit, dat ook u een tevreden klant zult zijn. Maar mocht u toch een klacht hebben, dan hopen we natuurlijk dat u dat eerst rechtstreeks aan ons meldt, door te mailen naar info@i-mist.nl. We proberen altijd te zoeken naar een oplossing, binnen de grenzen van redelijkheid.
iMist heeft haar klanten hoog in het vaandel staan en gaat ervan uit dat het niet nodig is dat u zich tot externe instanties moet wenden bij een probleem of klacht en dat we samen tot een oplossing komen als u toch onverhoopt een klacht heeft.